Colorante à Fiamma Blu

Cum'è a sapemu tutti, a fiamma nantu à u legnu hè generalmente gialla è appartene à u culore nurmale, a fiamma hè u giallu o un pocu rossu, ciò chì a ghjente cunnosce cum'è di solitu da u principiu à brusgià finu à a fine. In più di e persone sò abituate à sti culori, è ùn anu micca un'impressione speciale o indimenticabile nantu à u focu finu à chì a fiamma scompaia.

A ragione per a quale a ghjente vulerebbe accende un focu di legnu hè chì a ghjente ùn deve micca solu gode di u calore purtatu da u focu di legnu, soprattuttu d'invernu, ma sente dinò l'atmosfera dolce è dolce, romantica è speciale purtata da a fiamma.

In ghjorni di settimana, anniversarii o festivali, adulti, zitelli, amichi, gattini, cani, casa calda cù focu caldu, spiaggia è falò, tutti quelli ci facenu sente bè. Benintesa, in questu mumentu, a nostra fiamma trasuderà ancu u so incantu unicu, u magicu turchinu. Semplicemente mette questi picculi sacchetti cù colorante di fiamma in u focu di campu, è a fiamma cambia immediatamente da giallu o rossu à turchinu. Hè stupente.

Questu hè solu u nostru pruduttu chì chjamemu "colorante di fiamma blu" è a fiamma turchina ballante gode di a migliore felicità di famiglia o di festa in u mondu cù e persone finu à chì si stuzzichinu.


Tempu di posta: Jun-03-2019